fredag 23 september 2011

Mors lilla Olle ... eller "nått"...

.
Ingen kan väl undgå att se vad det är. Minst av allt när man kan gnola en ledtråd i rubriken.




Innan svarsbilden kommer, visar jag ett par pausbilder. Vad funderar hon på månne?


Aha, det var vad hon funderade på!



Ja, det är en hon. Hade det varit en han hade han sett annorlunda ut. (Där fick jag allt ihop meningen :-D) Hon är en långhorning av arten rödgul blombock.


Och här är blåbäret jag fotade högst upp.




Blåbär kan vara läckta på många olika vis.

2 kommentarer:

Anki sa...

Blir alltid på bra humör när jag ser att du har något nytt i din blogg och måste genast öppna och titta.
Haha... du är rolig du... fru blombock ser verkligen ut att fundera :)
Och blåbär det är gott det - tyvärr dåligt med dem här hs mig i år.
Ha en bra helg!

amaira sa...

Så trevligt!! Ha det fint du också, Anki! :-D