måndag 4 juli 2011

Inga mer Romeo- ...

.
... -bilder, skrev jag. Men vem har sagt något om hans fru ...

... eller de "hemligheter" som hon gömmer i det höga gräset?




Sin far upp i dagen, eller hur? En liten Lill-Romeo, eller är det en Lill-Julia?



- Får jag en puss mamma!?




Åh, nämen titta! De "gnuggar man", precis sådär som hästar gör!



Och umgås så där lite allmänt rart.




Julia tycker att hennes bebisar är det goaste som finns, det är jag övertygad om! Slick, slick.




Och så är det dags att dra sig vidare.




Det är härligt med nya kameran som har en fungerande zoom. Men jag var ganska nära ändå. Smög som ett lejon i det höga gräset. Duktigt gjort! De såg mig faktiskt aldrig. Blickstilla när de tittade på mig, vinden emot mig.

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Bambisar! :) Så söta. Vad har du för ny kamera?

amaira sa...

Vilka svåra frågor du ställer ;-) Jag bryr mig inte så mycket om vad kamerorna heter, bara de går att fota med, och det gör de flesta märken. Det är en Canon, och det står visst SX 30 IS på den.

zanza67 sa...

Jättevackra bilder speciellt när de gossar med varandra! :)

amaira sa...

Tack Zanza, och hej! Du verkar ha haft en fin sommar hitills, såg jag på Odla.